Հաղորդակցություն
1. Փաստ թե կեղծ տեղեկություններ:
Առաջին քայլ
Աշակերտները գրում են իրենց ներկայացնող երեք պնդում: Դրանցից երկուսը համապատասխանում են իրականությանը, իսկ մեկը՝ ոչ:
Թերթիկները փոխանցվում են աշակերտից-աշակերտ և ընթերցողները փորձում են գտնել սխալ պնդումը: Այդ մասին նրանք գրառում են կատարում այդ թերթիկի վրա: Թերթիկները փոխանցվում են այնքան ժամանակ, մինչ բոլորը կատարում են իրենց գրառումները:
Երկրորդ քայլ
Աշակերտները բացատրում են, թե
2. Լսելու ունակություն:
Նպատակը
Աշակերտներին սովորեցնել լսելու հմտություններ և ցույց տալ, որ զրուցակցին հասկանալը և պարզապես նրան լսելը տաբեր արդյունքներ են ունենում:
Պահանջվող նյութերը
Հարցաշար յուրաքանչյուր աշակերտի համար:
Երկար և շատ զբաղված օրդ ավարտվեց պաղպաղակի խանութում, ուր հաճխ այցելում էիր ընկերներիդ հետ: Արդեն լվացել էին պաղպաղակի վերջին ափսեները, դռան վրա կախվում էր <փակ է> ցոցանակը, երբ ներս վազեց մի մարդ և պահանջեց իրեն փող տալ: Խանութի դրամարկղը արագ բացվեց և խանութի տերը հավաքեց այնտեղ գտնվող դրամը: Երբ ամբողջ օրվա շահույթը հավաված էր՝ մարդը հեռացավ: Մի քաննի րոպե հետո ժամանեց ոստիկանությունը:
Հարցեր և պատասխաններ
Ով դռան վրա կախեց <փակ է> ցուցանակը:
Այդ մասին ոչինչ չի ասվում:
Ով վազեց ներս և դրամ պահանջեց:
Մի մարդ: Պարզ չէ թե դա տղամարդ էր թե կին:
Ով բացեց դրամարկղը:
Պարզ չի, թե ով բացեց: Բայց տերը հավաքեց դրամը:
Ով հավաքեց օրվա ամբողջ շահույթը:
Պարզ չէ: Այդ մասին ոչինչ չի ասվում:
Արդյոք ամբողջ գումարը հանվեց դրամարկղից:
Տերը հավաքեց գումարը, բայց ամբողջը հավաքեց, թե ոչ պարզ չի:
Վերջում ով ժամանեց:
Ոստիկանները, բայց պարզ չի թե ով նրանց կանչեց և կանչեց արդյոք:
Արդյոք դա գողություն էր:
Պարզ չէ: Չնայած դրամարկղը բաղցվեց, գումարը հավաքվեց և այլն;
Քննարկման թեմաներ
3. Տարբեր մարդիկ:
4. Գովադ:
5. Հաղորդակցություն:
Կառուցողական մտածողություն
6. Գունավոր որս:
7. Ստեղծագործական մեթոդներ:
8. Գլխարկ ստեղծագորելու համար:
9. Հայտնագործություն:
10. Առաջնորդություն:
Քննադատական մտածողություն
11. Եվ պատասխանն է...
12. Քննադատական մտածողության խորհուրդներ:
13. Գտիր պատասխանը:
14. Դիր քեզ նրանց տեղը:
15. Թաքնված հաղորդագրություն:
Որոշումների կայացում
16. Որոշումներ, որոշումներ, որոշումներ:
17. Որոշում կայացնելու եղանակներ:
18. Պատմություն:
19. Տեղեկացված որոշումներ:
20. Հաջողության հասնելու միջոցներ:
Էթիկա
21. Էթիկայի մասին:
22. Էթիկան ամենօրյա կյանքում:
23. Էթիկայի սցենար:
24. Դա հասարակ բան է, բոլորն էլ կարող են:
25. Ինձ ետ տարեք:
Գնահատում
26. Պատկերացրածի գնահատում:
27. Գնահատման եղանակներ:
28. Արդյունավետ գնահատման յոթ բաղադրիչները:
29. Լռությունը ոսկի է:
30. Քո երազանքների մեքենան:
Կազմակերպվածություն
31. Արդյունավետության բարձրացում:
32. Էքսպրոմտ:
33. Նոր ակումբ քաղաքում:
34. Պառլամենտական ընթացակարգ:
35. Ում ծննդայն օրն է դա:
Խնդիրների լուծում
35. Բանավեճ:
36. Արդյունավետ մտավոր գրոհ:
37. Գտնել ճիշտ ճանապարհը:
38. Ձեռք տալ:
39. Խնդիրները լուծելու քայլերը:
Ինքնագնահատական
40. Ներկայացրու քեզ:
41. Կյանքի քարտեզ:
42. Մրցանակներ:
43. Նկարիր ինձ:
44. Փոքր շարժիչը կարող է:
Խմբային աշխատանք
45. Արդյունավետ ժողովներ:
46. Թիմեր:
47. Ռեստորանի բիզնեսպլան:
48. Քայլել քարերի վրայով:
49. Նվեր:
1. Փաստ թե կեղծ տեղեկություններ:
Առաջին քայլ
Աշակերտները գրում են իրենց ներկայացնող երեք պնդում: Դրանցից երկուսը համապատասխանում են իրականությանը, իսկ մեկը՝ ոչ:
Թերթիկները փոխանցվում են աշակերտից-աշակերտ և ընթերցողները փորձում են գտնել սխալ պնդումը: Այդ մասին նրանք գրառում են կատարում այդ թերթիկի վրա: Թերթիկները փոխանցվում են այնքան ժամանակ, մինչ բոլորը կատարում են իրենց գրառումները:
Երկրորդ քայլ
Աշակերտները բացատրում են, թե
- ինչպես էին որոշում, թե որ պնդումն էր սխալ,
- որն էր ավելի դժվ:ար՝ գրել ճիշտ պնդումը թե սխալ պնդումը:
Այս քննարկման նպատակն է իրար ծանոթացնել աշակերտներին, և նրանց տալ հաղորդակցման հմտություններ:
Քննարկումը կազմակերպվում է օնլայն Հաղորդակցություն: Փաստ թե ձևական պատասխան: Հայկական կրթական միջավայրի սովիալական ցանցեր բաժնում:
Քննարկումը ավարտելուց հետո աշակերտները բաժանվում են զույգերի և նույքն քննարկումը կազմակերպում իրենց դասարանցիների հետ:
Քննարկումը կազմակերպվում է օնլայն Հաղորդակցություն: Փաստ թե ձևական պատասխան: Հայկական կրթական միջավայրի սովիալական ցանցեր բաժնում:
Քննարկումը ավարտելուց հետո աշակերտները բաժանվում են զույգերի և նույքն քննարկումը կազմակերպում իրենց դասարանցիների հետ:
2. Լսելու ունակություն:
Նպատակը
Աշակերտներին սովորեցնել լսելու հմտություններ և ցույց տալ, որ զրուցակցին հասկանալը և պարզապես նրան լսելը տաբեր արդյունքներ են ունենում:
Պահանջվող նյութերը
Հարցաշար յուրաքանչյուր աշակերտի համար:
Երկար և շատ զբաղված օրդ ավարտվեց պաղպաղակի խանութում, ուր հաճխ այցելում էիր ընկերներիդ հետ: Արդեն լվացել էին պաղպաղակի վերջին ափսեները, դռան վրա կախվում էր <փակ է> ցոցանակը, երբ ներս վազեց մի մարդ և պահանջեց իրեն փող տալ: Խանութի դրամարկղը արագ բացվեց և խանութի տերը հավաքեց այնտեղ գտնվող դրամը: Երբ ամբողջ օրվա շահույթը հավաված էր՝ մարդը հեռացավ: Մի քաննի րոպե հետո ժամանեց ոստիկանությունը:
Հարցեր և պատասխաններ
Ով դռան վրա կախեց <փակ է> ցուցանակը:
Այդ մասին ոչինչ չի ասվում:
Ով վազեց ներս և դրամ պահանջեց:
Մի մարդ: Պարզ չէ թե դա տղամարդ էր թե կին:
Ով բացեց դրամարկղը:
Պարզ չի, թե ով բացեց: Բայց տերը հավաքեց դրամը:
Ով հավաքեց օրվա ամբողջ շահույթը:
Պարզ չէ: Այդ մասին ոչինչ չի ասվում:
Արդյոք ամբողջ գումարը հանվեց դրամարկղից:
Տերը հավաքեց գումարը, բայց ամբողջը հավաքեց, թե ոչ պարզ չի:
Վերջում ով ժամանեց:
Ոստիկանները, բայց պարզ չի թե ով նրանց կանչեց և կանչեց արդյոք:
Արդյոք դա գողություն էր:
Պարզ չէ: Չնայած դրամարկղը բաղցվեց, գումարը հավաքվեց և այլն;
Քննարկման թեմաներ
- Ինչպիսի կանխակալ մոտեցումներ կան այս պատմության մեջ:
- Զրույցի ժամանակ երբեմն լսվում մի բան և հասկացվում այլ բան: Բերեք օրինակներ:
- Լսելու ինչպիսի հնարներ եք օգտագործում:
Լսելու համար
- Դադարեք խոսել: Լսեք: Մի ընդհատեք: մի ավարտեք նախադասությունը նրա փոխարեն:
- Նախապատրաստեք ինքներդ ձեզ լսելու համար: Հանգստացեք: Կենտրոնացրեք ձեր ուշադրությունը խոսողի վրա: Մարդու միտքը արագ է շեղվում: Այլ բաների մասին մի տածեք, երբ լսում եք որևէ մեկին:
- Օգնեքք խոսողին ազատ լինել: Հիշեք նրանց կարիքները և անհանգստությունները: Նայեք նրա աչքերին բայց մի սևեռեք ձեր հայացքը:
- Հեռացրեք ուշադրությունը շեղողներին: Կենտրոնացեք խոսողի վրա: Մի խաղացեք թղթի հետ, մի նայեք պատուհանից դուրս:
- Հասկացիր խոսողի տեսակետը: Նայիր խնդրին նրա տեսանկյունից: Եթե նա ասում է մի բան, որի հետ համաձայն չեք, սպասեք, հետո ձևակերպեք ձեր հարցը և պատասխանը լսեք նրա տեսանկյունից:
- Եղեքք համբերատար: Դադարը, նույնիսկ երկար դադարը դեռ չի նշանակում, որ խոսողը ավարտել է իր խոսքը: Եղեք համբերատար և թույլ տվեք, որ նա ձևակերպի իր միտը և հետո խոսի:
- Խուսափեք անձնական կանխակալ մտքերից: Որոշ մարդիկ ավելի ամաչկոտ են քան մյուսերը, մյուսները կարիք ունեն ավելի երկար մտաշծել:
- Լսեք խոսքի տոնը: Խոսացողը օտագործում է ձայնի բարձրությունը և տոնը իր միտքը արտահայտելու, լսարանի ուշադրությունը կենտրոնացնելու համար:
- Լսեք մտքերը և ոչ թե բառերը:
- Սպասեք և դիտեք ոչ բաձային զրույցը՝ դեմքի արտահայտությունը, աչքերի շարժումը և այլն: Մենք չենք լսում միայն ականջներով: Մենք լում ենք նաև աչքերով:
3. Տարբեր մարդիկ:
4. Գովադ:
5. Հաղորդակցություն:
Կառուցողական մտածողություն
6. Գունավոր որս:
7. Ստեղծագործական մեթոդներ:
8. Գլխարկ ստեղծագորելու համար:
9. Հայտնագործություն:
10. Առաջնորդություն:
Քննադատական մտածողություն
11. Եվ պատասխանն է...
12. Քննադատական մտածողության խորհուրդներ:
13. Գտիր պատասխանը:
14. Դիր քեզ նրանց տեղը:
15. Թաքնված հաղորդագրություն:
Որոշումների կայացում
16. Որոշումներ, որոշումներ, որոշումներ:
17. Որոշում կայացնելու եղանակներ:
18. Պատմություն:
19. Տեղեկացված որոշումներ:
20. Հաջողության հասնելու միջոցներ:
Էթիկա
21. Էթիկայի մասին:
22. Էթիկան ամենօրյա կյանքում:
23. Էթիկայի սցենար:
24. Դա հասարակ բան է, բոլորն էլ կարող են:
25. Ինձ ետ տարեք:
Գնահատում
26. Պատկերացրածի գնահատում:
27. Գնահատման եղանակներ:
28. Արդյունավետ գնահատման յոթ բաղադրիչները:
29. Լռությունը ոսկի է:
30. Քո երազանքների մեքենան:
Կազմակերպվածություն
31. Արդյունավետության բարձրացում:
32. Էքսպրոմտ:
33. Նոր ակումբ քաղաքում:
34. Պառլամենտական ընթացակարգ:
35. Ում ծննդայն օրն է դա:
Խնդիրների լուծում
35. Բանավեճ:
36. Արդյունավետ մտավոր գրոհ:
37. Գտնել ճիշտ ճանապարհը:
38. Ձեռք տալ:
39. Խնդիրները լուծելու քայլերը:
Ինքնագնահատական
40. Ներկայացրու քեզ:
41. Կյանքի քարտեզ:
42. Մրցանակներ:
43. Նկարիր ինձ:
44. Փոքր շարժիչը կարող է:
Խմբային աշխատանք
45. Արդյունավետ ժողովներ:
46. Թիմեր:
47. Ռեստորանի բիզնեսպլան:
48. Քայլել քարերի վրայով:
49. Նվեր:
No comments:
Post a Comment