Sunday, December 1, 2013

ԵՐԵՎԱՆԻ №198 ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ 2012-2013 ՈՒՍՏԱՐՎԱ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ

ԵՐԵՎԱՆԻ №198 ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ 2012-2013 ՈՒՍՏԱՐՎԱ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ
ՆԵՐՔԻՆ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ

Ուսումնական հաստատության գործունեության ներքին գնահատման չափանիշները
բխում են հանրակրթության պետական չափորոշչով սահմանված պահանջներից և ներառում են`

  1. սովորողների գիտելիքների,  կարողությունների,  հմտությունների ձեռքբերմանը, արժեքային համակարգի ձևավորմանը,  սովորողների զարգացմանն ուղղված գործողությունների առաջնայնությունը,  ուսումնական հաստատության տարեկան աշխատանքային ծրագրում դրանց արտացոլումը, իրականացման արդյունավետությունը.
  • Դպրոցում դասապրոցեսի կազմակերպման համար կաբինետները ապահովվել են անհրաժեշտ պայմաններով:
  • Ուսուցիչներին դասը արդյունավետ կազմակերպելու համար տրվել են դիդակտիկ և օժանդակ նյութեր:
  • Ուսուցիչների մանկավարժական գիտելիքների և հմտությունների բարձրացման համար տնօրենի և ուսումնական տեղակալների  կազմակերպվել են սեմինարներ.
2011-2012 ուստարի՝ «Գնահատաման մեթոդաբանությունը», «Գործնական աշխատանք», «Չառաջադիմող աշակերտ», «Մեթոդ և հնար»:
2012-2013 ուսատրի՝ «Կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանք», «Բանավեճը որպես ուսումնական մեթոդաբանություն», «Ծնողական ժողովների կազմակերպման և անցկացման մեթոդիկա», «Թեստարի կազմման մեթոդիկա», «Աշակերտ ուսուցչ համագործակցություն», «Սպառողի իրավունքները», «Դասի նպատակ և խնդիրներ», «Դասամատյանի վարման կարգը», «Ավագ դպրոցում սովորող աշակերտների ուսումնական գործունեության տարիքային առանձնահատկությունները»:
  • Դասապրոցեսի արդյունավետությունը բարձրացնելու համար ուսուցիչները դասին ներկայացել են դասի պլաններով:
  • Ուսուցիչները դասի պլանավորման ժամանակ հիմնականում առաջնություն են տվել դասի կազմակերպման խմբային և ինտերակտիվ մեթոդներին:
  • Դասապրոցեսի արդյունավետությունը պարզելու համար տնօրենի, տնօրենի տեղակալների, մմ նախագահների և ուսուցիչների կողմից կազմակերպվել են բազմաթիվ դասալսումներ և մշտադիտարկումներ հետևյալ թեմաներով՝2011-2012 ուստարի ՝ բանավոր գնահատում, տնային աշխատանքի կատարում,աշակերտների իքնուրույն աշխատանքը դասի ընթացքում, ուսուցչի աշխատանքը հետ մնացող աշակերտների հետ, աշակերտների մասնակցությունը դասին, աշակերտների աշխատանքը կրկնողության ժամանակ, նոր մեթոդների և հնարների կիրառումը դասապրոցեսում, որոնց ընթացքում վեր են հանվել դասի արդյունավետությանը վնասող թերությունները, և դասերի համետղ պլանավորման միջոցով շտկվել են դրանք:2012-2013 ուստարի՝  աշակերտների մասնկացության ապահովումը դասի ժամանակ, բանավոր գնահատում,դասապրոցեսի ժամանակ մեթոդների արդյունավետ կիրառումը, տնային աշխատանքի կատարում, աշակերտների նքնուրույն աշխատանքը դասի ընթացքում,ուսուցրի աշխատանքը հետ մնացող աշակերտների հետ,աշակերտների մասնակցությունը դասին,աշակերտներ  աշխատանքը կրոկնողության ժամանակ,աշակերտների         պատրաստվածությունը դասին, դասի  նպատակային պլանավորում:
  • Տարվա ընթացքում կազմակերպվել են բաց դասեր, որոնք նպաստել են աշակերտների կողմից տարբեր նյութերի խորությամբ ուսումնասիրմանը և գիտելիքների ավելացմանը.
2011-2012 թթ ուստարի ՝
  1. Սայաթ-Նովա- Մ.Իսպիրյան,Լ.Գրիգորյան / գրականություն և պատմություն/
  2. Հովսեփ Օրբելի- Զ.Հովհաննիսյան,Ա.Ասլիբեկյան / պատմություն /
  3. Անանիա Շիրակացի- Լ.Թորոսյան,Լ.Թումասյան/ աշխարհագրություն և ֆիզիկա/
2012-2013 թթ ուստարի՝
         1.Ապահով համացանց 2013 - Ա.Մելքումյան, Մ.Ստեփանյան, Մ.Սայադյան,
                 Ա.Նիազյան
              2.Գևորգ Չորեքչյան - Զ. Հովաննիսյան, Մ․ Անթառանյան
              3.Վ․Սարոյան-Մ․Ստեփանյան
              4. Հայաստանի շախմատի հավաքականը-Լ․Սաֆարյան
              5. Նիկոլ Աղբալյան,Արշակ Չոպանյան-Ա․Մելիքյան,Ն․Գալստյան
              6. Ս․ Եսենին-Մ․Սայադյան                
              7. Բորոդինո, Պատմվածքներ Օ. Գենրի- Ռ․ Բաբայան, Մ․Մեսրոպյան   
              8. Մայիսյան հերոսամարտեր-Ա․Նիազյան
  • Աշակերտների հմտությունների և կարողությունների զարգացմանը ուղղված կազմակերպվել են ուսումնական նախագծեր և խմբակներ:
    Ուսումնական նախագծեր
2011-2012
  1. Ակսել Բակունց, Գրիգոր Նարեկացի, Եղիշե Չարենց, Մովսես Խորենացի,Խաչատուր Աբովյան/- Վ.Հարությունյան, Գ.Ղազարյան
Խմբակներ
  1. Բանավոր ընթերցանության-Կ.Մխիթարյան
  2. Կենսաբանության-Մ. Ապրեսյան
  3. Մաթեմատիկա-Կ.Ջանվելյան
  4. Ռուսերեն-Կ. Դավթյան
2012-2013
  1. Նիկոլ Աղբալյան-Ն.Գալստյան, Գ. Ղազարյան
  2. Վերնատուն Թումանյան -Ա. Մելիքյան
  3. Գեղարդ, Հաղարծին,Մայր Աթոռ Էջմիածին,Գոշավանք-Ն. Գալստյան,Գ.Ղազարյան,Ա. Մելիքյան, Է. Շահնազարյան,Մ.Շահնազարայան
Խմբակներ
  1. Օլիմպիական առարկայական խմբակներ-Ն.Գալստյան,Ս.Խաչատրյան, Մ.Ստեփանյան,Կ.Դավթյան, Զ.Սիրունյան,Կ.Ջանվելյան
  2. Բանավոր ընթերցանության-Կ.Մխիթարյան
  3. Վիրտուալ կենդանաբանական այգի- Մ. Ապրեսյան




  • Դպրոցի տարեկան պլանով նախատեսված են եղել ուսումնական և դաստիարակչական, միջոցառումներ.

2011-2012 ուստարի
  1. Վերաքննությունների կազմակերպում:
  2. Դասասենյակների կահավորում և նախապատրաստում նոր ուսումնական տարվան
  3. Թեմատիկ պլանների կազմում և հաստատում
  4. ԹԳԱ միասնական օրացույցի ստեղծում
  5. Գիտելիքի օր
  6. Աշակերտական ընդհանուր ժողով
  7. Անկախության օր
  8. Բնագիտության շաբաթ
  9. Էքսկուրսիա Սարդարապատ
  10. Ստուգարք ավագ դպրոցի հոսքային առարկաներից
  11. Մաթեմատիկայի շաբաթ
  12. Ուսուչի տոն
  13. Դպրոցի հիմնադրման օր
  14. Առարկայական մրցույթ մաթեմատիկայից
  15. Այցելություններ թատրոն և համերգասրահներ
  16. Հայերենի շաբաթ
  17. Թեմատիկ կինոդիտում
  18. Ռուսերենի շաբաթ
  19. Ամանորյա միջոցառում
  20. Բաբանակի օր
  21. Անգլերենի շաբաթ
  22. Մարտի 8
  23. Մայրությանտոն
  24. ՄիջոցառումնվիրվածԵղեռնիզոհերիհիշատակին
  25. Հաղթանակիօր
  26. Վերջինզանգ
  27. Մսնագիտական կողմնորոշման շաբաթներ՝ բնագիտություն, մաթեմատիկա, հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն, պատմություն:
  28. Հանդիպումներ ԲՈՒՀ –երիներկայացուցիչներիհետ՝ ԵՊՀ-ի,ԵՊՃՀ-ի,Վ. Սարգսյանիանվանռազմականինստիտուտի ,Եվրասիա և Ֆրանսիական համալսարան   ների պրոֆեսորոդասախոսական կազմի հետ:
2012-2013 ուստարի
  1. Վերաքննությունների կազմակերպում:
  2. Դասասենյակների կահավորում և նախապատրաստում նոր ուսումնական տարվան
  3. Թեմատիկ պլանների կազմում և հաստատում
  4. ԹԳԱ միասնական օրացույցի ստեղծում
  5. Աշակերտական ընդհանուր ժողով
  6. Առաջին ուսումնական օր
  7. Անկախության օր
  8. Ուսուցչի օր
  9. Դպրոցի հիմնադրման օր
  10. Ոսկե աշուն
  11. Նոր Տարի
  12. Ինտելեկտուալ փառատոն
  13. Կլոր սեղան ԵՊՀ
  14. Բանակի օր
  15. Ռադիոյի օր
  16. Շամլեան վարժարանի հետ հանդիպում
  17. Մեծ եղեռնին նվիրված միջոցառումների շարք
  18. Ներկայացում ՛՛Ոտքի դատարանն է գալիս՛՛
  19. Մայիսյան հաղթանակներ
  20. Ներկայացում ՛՛Հեյ ով կա այնտեղ՛՛
  21. Վերջին զանգ
  22. Մասնագիտական կողմնորոշման շաբաթներ
         
        


       

Սպորտային մրցույթներ՝
Անցկացվել են ներդպրոցական, ներդասարանային, միջդպրոցական սպորտլանդիաներ  և  ֆուտբոլ:
 Սպորտային միջոցառումներ  
  1. Վոլեյբոլի առաջնություն
  2. Ֆուտբոլի առաջնություն
  3. Շախմատի մրցումներ
  4. Թեթև ատլետիկայի դպրոցի գավաթի խաղարկություն
Առարկայական մրցույթներ՝
Հայերեն, պատմություն, ռուսերեն, մաթեմատիկա,անգլերեն,բնագիտություն,հայեկեղեցուպատմությունառարկաներից:
Առարկայական մրցույթ
  1. Անցկացվել են առարկայական մրցույթներ հայոց պատմություն, կենսաբանություն, մաթեմատիկա, ՀԵՊ առարկաներից
Էքսկուրսիաներ՝
1.Կազմակերպվել է   համադպրոցականէքսկուրսիա Սարդարապատ
2.Համադպրոցական ինոդիտում<<Խաթաբալա>> և <<Սասնածռեր>>
3.Սուրբ Սարգիս եկեղեցի
4.Համբարձման տոն ՍուրբՍարգիսեկեղեցի:
5.Կազմակերպվել են դասրանական էքսկուրսիաներ Էջմիածին, Օշական, Գառնի, Աշտարակ:
Էքսկուրսիաներ
Կազմակերպվել են համադպրոցական էքսկուրսիաներ․
    1. Պատումթյան թանգարան
    2. Մատենադարան
    3. Բուսաբանական այգի-8-1
    4. Բնության պահպանության թանգարան-6-1,6-2,8-2
    5. Բյուրականի աստղադիտարան-10-4, 11-3, 11-5,10-3, 10-2
    6. Վ․ Սարգսյանի անվան ռազմական ինստիտուտ- 11-4, 11-3
    7. Մանկավարժական համալսարանի պատմության թանգարան-10-1, 10-2, 10-3, 11-1, 11-2, 11-3, 11-5
    8. Դ․ Դեմիրճյանի տուն-թանգարան-7-1
    9. Պ․Սևակի տուն-թանգարան-10-4
    10. Գառնու տաճար-10-2, 10-3
    11. Ցեղասպանության թանգարան-10-12 դասարաններ
    12. Նկարիչների միություն-10-2
    13. Ազգային պատկերասրահ-11-5
    14. Այցելություն կենդանաբանական այգի-10-2, 10-3
Թատրոն
Այցելել են թատրոններ և համերգասրաներ: 82,8,1101,102,103,105,111,112,113,114,115,
Թատրոն
Կազմակերպվել են այցելություններ թատրոն․
  1. Հ․ Պարոնյանի թատրոն-11-2, 11-1
  2. Համազգային թատրոն-7-11 դասարաններ
  3. Պատանի հանդիսատես-10-1, 10-4, 10-5, 11-3,11-4 ,12-1,
  4. Ստանիսլավսկու անվան թատրոն-6-1,6-2,9-1,10-2, 10-3, 10-4, 11-2, 11-5, 12-1, 12-2
  5. Կամերային թատրոն-11-2
  6. Գ․ Սունդուկյանի անվան թատրոն-11-5

      
  1. Պետական միասնական և ավարտական քննություններից <<18>>, <<19>> և <<20>> գնահատականներ ստացած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը.
2011-2012 ուստարում՝  31 աշակերտ  29,8 %        
2012-2013 ուստարում՝ 31 աշակերտ - 29,5%
Պետական միասնական և ավարտական քննություններից անբավարար գնահատական ստացած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը՝
2011-2012 ուստարի՝    11 աշակերտ 10,5 %
2012-2013 ուստարում՝  7 աշակերտ - 6.6%
  1. Պետական միասնական քննություններին մասնակցած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը.
2011-2012 ուստարի՝ 68 աշակերտ 65,4 %
2012-2013 ուստարի՝ 65 աշակերտ - 61,5%
5) հայոց լեզվից և մաթեմատիկայից բարձր (<<8>>, <<9>> և <<10>>) և անբավարար (<<1>>,
  <<2>> և <<3>>)  տարեկան գնահատականներ ստացած  սովորողների թիվը և տոկոսն ըստ
   հանրակրթական ծրագրերի աստիճանների.
2011-12 ուս.տարում 8,9,10 ստացած աշակերտներ երրորդ աստիճան - 51 աշակերտ - 14,5%
2012-13 ուս.տարում 8,9,10 ստացած աշակերտներ երրորդ աստիճան - 85 աշակերտ - 24,7%

2011-12 ուս.տարում 1,2,3 ստացած  աշակերտներ երրորդ աստիճան - 0 աշակերտ - 0%
2012-13 ուս.տարում 1,2,3 ստացած  աշակերտներ երրորդ աստիճան - 3 աշակերտ - 0,8%
6)  հանրակրթական ծրագրերի երկրորդ աստիճանն ավարտած և ամփոփիչ
   ատեստավորման արդյունքում վկայական ստացած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը.
  • 2011-2012 ուս. տարի - 65 աշակերտ 100 %
  • 2012-2013 ուս. տարի - 68 աշակերտ - 100%
7)  <<Գերազանցության>> նշումով հիմնական կրթության վկայական ստացած
   շրջանավարտների թիվը և տոկոսը.
  • 2011-2012 ուս տարի - չկա
  • 2012-2013 ուս. տարի - չկա
8) գերազանցության մեդալակիրների թիվը և տոկոսը.
  • 2011-2012 ուս. տարի - չկա
  • 2012-2013 ուս. տարի - չկա
9)  հանրակրթական ծրագրերի երրորդ աստիճանն ավարտած և ամփոփիչ ատես-
    տավորման արդյունքում ատեստատ ստացած շրջանավարտների թիվը և տոկոսը.
  • 2011-2012 ուս. տարի - 104 աշակերտ 100 %
  • 2012-2013 ուս. տարի  - 105 աշակերտ - 100%
10) հանրապետական, միջազգային, համաշխարհային օլիմպիադաներին մասնակցած և մրցանակներ, խրախուսանքներ ստացած սովորողների թիվը և տոկոսը.
  • 2011-2012 ուս. տարի - չկա
  • 2012-2013 ուս. տարի  - չկա
11)  համայնքային,  մարզային,  հանրապետական,  միջազգային  մրցույթներին,  տարբեր
     միջոցառումներին սովորողների և ուսուցիչների  ընդգրկվածությունը, մասնակիցների թիվը.



2011-2012 ուստարի
2012-2013 ուստարի
Հանդիպում ԱՄՆ Գլենդելի Շամլեան վարժարանի սաների հետ
Հանդիպում ԱՄՆ Գլենդելի Շամլեան վարժարանի սաների հետ
ԱՅՍԵԿ Հայաստանի ''Բարև աշխարհ'' մասնագիտական կողմնորոշման ծրագիր
ԱՅՍԵԿ Հայաստանի ''Ֆլայ Հայաստան'' երիտասարդների ֆինանսական գրագիտության ծրագիր
Երեխայի իրավունքներին և մասնակցությանը նվիրված ազգային պատանեկան կոնֆերանս/՛՛Ապագան քոնն է՛՛ և  ՛՛ Save the children՛՛
ԱՅՍԵԿ Հայաստանի ''Ապագա լիդերները պայքարում են խաղաղության համար'' ծրագիր
Տարածաշրջանային նախաձեռնություն հանուն երեխաների մասնակցության/Save the children/
Տարածաշրջանային նախաձեռնություն հանուն երեխաների մասնակցության/Save the children/
Օլիմպիադա ԵՊՀ-ում
Օլիմպիադա ԵՊՀ-ում
Մասնակցել են Մանթաշովի կենսագրական ֆիլմի դիտմանը և արձանի բացմանը




12) հետազոտական,  ստեղծագործական աշխատանքներին մասնակցած սովորողների
     թիվը և տոկոսը, աշխատանքների արդյունավետությունը.

2012-2013 ուստարում - 150 աշակերտ  25 %
Գրականություն-Վ.Հարությունյան /նախագիծ-Ակսել Բակունց, Գրիգոր Նարեկացի, Եղիշե Չարենց, Մովսես Խորենացի,Խաչատուր Աբովյան/
Այս աշխատանքներում ընդգրկված աշակերտները ձեռքի տակ եղած միջոցներով նկարահանել են ֆիլմեր գրողների մասին, այցելել են նրանց թանգարանները, գրադարաններ, որից հետո այդ ֆիլմերը ներկայացվել են և  արժանացել բավական լավ գնահատականի:
Կենսաբանություն – Մ.Ապրեսյան /թեման-բույսերի աճեցում սենյակային պայմաններում/
Այս աշխատանքներում ընգրկված աշակերտները սենյակային պայմաններում աճեցրել են բանջարանոցային բույսեր՝ հատուկ մեխանիզմով, որի հիմնական նպատակն է աշակերտներին տեսանելի ձևով բացատրել դրանց ստացման և պահպանման եղանակները:
Կենսաբանություն- Սիրունյան,ՆՀովսեփյան /թեմա-գազանանոցի օգուտները և վնասները/
Այս աշխատանքներում ընդգրկված աշակերտները այցելել են կենդանաբանական այգի, որից հետո այդ թեմայով կազմել են շնորհանդեսներ:

13)  սովորողների կողմից օրինակելի վարքագծի դրսևորումը,  իրավախախտումներից
      զերծ մնալը.
2011-2012

  • Ուսումնական տարվա սկզբից մեծ թվով աշակերտեր, հատկապես այլ դպրոցներից ավագ դպրոց եկած, առավոտյան ուշանում էին դասերից, ինչպես նաև դասամիջոցներից հետո մի շարք աշակերտներ ուշացած էին մտնում դասարան: Խնդիրը լուծմում ստացավ  տնօրինության և դասղեկների ինտենսիվ և հետևողական աշխատանքից հետո, որի արդյունքում այդ երևույթը վերացվեց:
  • Կարգապահական և դաստիարակչական միջոցառումների հետևողական աշխատանքների արդյունքում ոչ միայն լուծվեցին վերը նշված խնդիրները, այլև համայնքում մեծ արդձագանք ստացավ դպրոցի այդ աշխատաոճը, և նոր աշակերտները, որոնք գալիս են մեր դպրոց, արդեն գիտեն, թե ինչպես պետք է իրենց պահեն և ենթարկվում են դպրոցի ներքին կարգապահական կանոններին:
2012-2013
  • Նոր ուսումնական տարում խնդիր դրվեց աշակերտների կողմից ոչ միայն ներքին կարգապահական կանոնների պահմպանմանը, այլև աշակերտների կողմից դպրոցի ներքին հարդարման և ձևավորման զարգացմանը և պահպանմանը:Խնդիր էր դրվել նաև դպրոցի սանիտարահիգենիկ վիճակի պահպանմանը:Այս հարցում ակտիվ աշխատանք ծավալվեց աշակերտական խորհրդի և դասղեկների կողմից, որի արդյունքում իրավիճակը բավական դրական տեղաշարժեր եղան և ամենակարևորը աշակերտների մոտ ձևավորվեց դպրոցի նկատմամբ պատասխանատվության զգացում:
14)  արտադասարանական աշխատանքներին մասնակցած  սովորողների թիվը և
      տոկոսը, աշխատանքների արդյունավետությունը.
2011-2012
      96     16 %
  • Կենսաբանություն – Մ.Ապրեսյան/ թեման- բույսերի աճեցում սենյակային պայմաններում/
  • Մաթեմատիկա- Կ.Ջանվելյան
  • Ռուսերեն- Կ.Դավթյան/նախագծեր-բառագիտություն/
  • Գրականություն-Վ.Հարությունյան/ նախագիծ-Ակսել Բակունց, Գրիգոր Նարեկացի, Եղիշե Չարենց, Մովսես Խորենացի,Խաչատուր Աբովյան/
  • Գրադարան-Կ.Մխիթարյան/ բարձրաձայն ընթերցանություն/

2012-2013
           125  21 %
  • Նիկոլ Աղբալյան-Ն.Գալստյան, Գ. Ղազարյան
  • Վերնատուն Թումանյան -Ա. Մելիքյան
  • Գեղարդ, Հաղարծին,Մայր Աթոռ Էջմիածին,Գոշավանք-Ն. Գալստյան,Գ.Ղազարյան,Ա. Մելիքյան, Է. Շահնազարյան,Մ.Շահնազարայան
Խմբակներ
  • Օլիմպիական առարկայական խմբակներ-Ն.Գալստյան,Ս.Խաչատրյան, Մ.Ստեփանյան,Կ.Դավթյան, Զ.Սիրունյան,Կ.Ջանվելյան
  • Բանավոր ընթերցանության-Կ.Մխիթարյան
  • Վիրտուալ կենդանաբանական այգի- Մ. Ապրեսյան
  • Աստղագիտություն-Ա. Թորոսյան
  • Բանավեճի ակումբ-Լ.Ավետիսյան
  • Մաթեմատիկա-Կ.Ջանվելյան
  • Ասեղնագործություն-Հռ. Մելքոնյան
  • Ռուսերեն -Ալլախվերդյան Նելյա
  • Բասկետբոլի խմբակ/վճարովի/- Լ.Սաֆարյան

2012-2013
15) արտադպրոցական կրթությանը մասնակցած սովորողների թիվը և տոկոսը.
     2011-2012 ուստարի
280  47 %
  • Պար
  • Երգ
  • Մարտարվեստ
  • Երժշտական դպրոց
  • Նկարչություն
  • Հրաձգություն
  • Գոբելեն
  • Կավագործություն
  • Մարմնամարզություն

     2012-2013 ուստարի
     <<Աշխատանք >>,<<Դինամո>>,<<Սպարտակ>>,<<Էրեբունի>>,<<Տորք Անգեղ>> մարզադպրոցներ, Ակվատեկ <<Հ.Դանիելյանի>>,<<Հեքիմյանի>>,<<Սպենդիարովի>>անվան  երաժշտական դպրոցներ,Ավանի մշակույթի տուն,Նոր նորքի հայորդաց տուն
             120   22 %
  • Պար
  • Երգ
  • Մարտարվեստ
  • Երժշտական դպրոց
  • Նկարչություն
  • Հրաձգություն
  • Գոբելեն
  • Մարմնամարզություն
  • Ֆլորիստիկա
  • Ավիոմոդելավորում
  • Շախմատ
  • Լող
  • Կրկես
  • Թատրոն



16)  սոցիալական, բարեգործական ծրագրերին մասնակցած սովորողների թիվը և
      տոկոսը, աշխատանքների արդյունավետությունը.
    
      2011-2012 ուստարի

150  25 %
  • Համագործկցություն 17 հատուկ դպրոցի հետ
  • Մանկատան երեխաների համար խաղալիքների հավաքում
     2012-2013 ուստարի
130  25 %
  • Համագործկցություն 17 հատուկ  դպրոցի հետ

19) հանրակրթական ծրագրերի երկրորդ աստիճանից երրորդ աստիճան փոխադրված
      (տեղափոխված)  սովորողների առաջադիմությունը և նոր կրթական աստիճանին նրանց
      հարմարվածության մակարդակը.
  • 98,6 %
20) սովորողների` առանձին առարկաների գծով ինքնուրույն կրթական ձեռքբերումները.
  • 2012-2013 ուս.տարում ՛՛Անտարես՛՛ հրատարակչության կողմից կազմակեպված ընթերցանության մրցույթին մասնակցած 6-րդ դասարանցիներից Արուս Հարությունյանը  հաղթեց  դպրոցական և  մարզային  փուլերում  մասնակցեց  հանրապետական փուլին: Ստացավ հավաստագիր ՀՀ ԿԳՆ, ՀՀ  ՄՆ և  ՛՛ՌԵՍՈ՛՛  ապահովագրական ընկերության  կողմից, բազմաթիվ մրցանակներ Dasaran.am-ի կողմից:
21) օլիմպիադաների, մրցույթների,  ստեղծագործական հաշվետվությունների անցկացումն     
     ուսումնական հաստատության կողմից.

2011-2012 ուստարի

  • Կենգուրու
  • Մեդվեժոնոկ
  • Հայերեն,
  • պատմություն,
  • ռուսերեն,
  • մաթեմատիկա,
  • անգլերեն,
  • բնագիտություն,
  • հայ եկեղեցու պատմություն
2012-2013 ուստարի

  • Կենգուրու
  • Մեդվեժոնոկ
  • Հայերեն,
  • պատմություն,
  • ռուսերեն,
  • մաթեմատիկա,
  • բնագիտություն,
  • հայ եկեղեցու պատմություն
  • ընթերցանության մրցույթ
  • Ապահով համացանց
  • Ռուսական երգի փառատոն
22)  հայրենագիտական ճամփորդությունների,  արշավների,  մշակութային օջախներ
       այցելությունների կազմակերպումը, հաճախականությունը.
2011-2012 ուստարի

Նախապես դասարաններում կազմակերպվել են  դասղեկի ժամեր նվիրված այն հաստատություններին , որտեղ պետք է այցելեն աշակերտները, որի նպատակն է նախօրոք աշակերտներին ցանոթացնլե այդ վայրերի առանձնահատկություններին և նշանակությանը, որպեսզի աշակերտի այցելությունը լինի նպատակային և հետքրքիր: Որից հետո  կազմակերպվել են այցելություններ.
  • Համադպրոցական կինոդիտում <<Խաթաբալա>> և <<Սասնա ծռեր>>
  • Այցելել են թատրոններ և համերգասրահներ՝  82,8,1101,102,103,105,111,112,113,114,115,
  • Էջմիածին,
  • Օշական,
  • Գառնի,
  • Աշտարակ
  • Սարդարապատ
  • Հաղպատ
  • Սանահին
2012-2013 ուստարի

Նախապես դասարաններում կազմակերպվել են  դասղեկի ժամեր նվիրված այն հաստատություններին , որտեղ պետք է այցելեն աշակերտները, որի նպատակն է նախօրոք աշակերտներին ցանոթացնլե այդ վայրերի առանձնահատկություններին և նշանակությանը, որպեսզի աշակերտի այցելությունը լինի նպատակային և հետքրքիր: Որից հետո  կազմակերպվել են այցելություններ.
Էքսկուրսիաներ
        Կազմակերպվել են համադպրոցական էքսկուրսիաներ․
    1. Պատումթյան թանգարան
    2. Մատենադարան
    3. Բուսաբանական այգի-8-1
    4. Բնության պահպանության թանգարան-6-1,6-2,8-2
    5. Բյուրականի աստղադիտարան-10-4, 11-3, 11-5,10-3, 10-2
    6. Վ․ Սարգսյանի անվան ռազմական ինստիտուտ- 11-4, 11-3
    7. Մանկավարժական համալսարանի պատմության թանգարան-10-1, 10-2, 10-3, 11-1, 11-2, 11-3, 11-5
    8. Դ․ Դեմիրճյանի տուն-թանգարան-7-1
    9. Պ․Սևակի տուն-թանգարան-10-4
    10. Գառնու տաճար-10-2, 10-3
    11. Ցեղասպանության թանգարան-10-12 դասարաններ
    12. Նկարիչների միություն-10-2
    13. Ազգային պատկերասրահ-11-5
    14. Այցելություն կենդանաբանական այգի-10-2, 10-3

        Թատրոններ
                 Կազմակերպվել են այցելություններ թատրոն․
  1. Հ․ Պարոնյանի թատրոն-11-2, 11-1
  2. Համազգային թատրոն-7-11 դասարաններ
  3. Պատանի հանդիսատես-10-1, 10-4, 10-5, 11-3,11-4 ,12-1,
  4. Ստանիսլավսկու անվան թատրոն-6-1,6-2,9-1,10-2, 10-3, 10-4, 11-2, 11-5, 12-1, 12-2
  5. Կամերային թատրոն-11-2
  6. Գ․ Սունդուկյանի անվան թատրոն-11-5
23) ներքին գնահատման հաշվետվության քննարկման արդյունքում ուսումնական հաստատության զարգացման ծրագրի լրամշակմանն ուղղված որոշումների ընդունումը.
Անհրաժեշտ է մինչև 2016 թվականը
  • միջոցներ ձեռնարկել աջայցելու համար հիմնական դպրոցներին, որպեսզի այս առարկաներից աշակերտների գիտելիքները դառնան ավելի գիմնավոր և նրանք հետագայում ցանկություն ունենան սովորել ավագ դպրոցի բնագիտամաթեմատիկական հոսքում:
  • ավելացնել դպրոցի համակարգչային հագեցվածությունը նեթբուքերի թիվը հասցնել 50-ի:
  • ձեռք բերել 20 LCD հեռուստացույց:
  • դաստիարակչական աշխատանքները պլանավորելիս հատուկ ուշադրություն դարձնել ուսման նկատմամբ հետաքրքրության զարգացմանը և ուսման նկատմամբ պատասխանատվության մեծացմանը,
  • ավելի սերտացնել կապերը ԲՈՒՀ-երի հետ, որպեսզի աշակերտները ավելի հստակ պատկերացնեն ԲՈՒՀ-ական մասնագիտությունները և ճիշտ որոշում կայացնեն հոսքերը ընտրելիս,
  • ավելի սերտացնել կապերը հիմնական դպրոցների հետ, ստեղծել համատեղ առարկայական մեթոդական միավորումներ:
24)  սովորողների և ուսուցիչների առողջության պահպանումը,  սննդի,  հանգստի,
      աշխատանքի կազմակերպումը.

Աշակերտների և ուսուցիչների առողջության պահպանման համար պահպանվում են
  • սանիտարահիգենիկ նորմերը,
  • ապահովվում է անհրաժեշտ ջերմաստիճան,
  • պարբերաբար ստուգվում են աշակերտների առողջական վիճակը,
  • համաճարակային հիվանդությունների ժամանակ կազմակերպվում է այդ օջախների իզալացում և ախտահանում:



25)  ուսումնական հաստատության խորհրդի,  ինչպես նաև մանկավարժական, ծնողական, աշակերտական խորհուրդների աշխատանքի արդյունավետությունը.
  • Դպրոցի կառավարման, մանկավարժական, ծնողական, աշակերտական խորհուրդները գործում են իրենց կանոնադրություններին համապատասխան, ակտիվ մասնակցում են դպրոցի կառավարման աշխատանքներին: Մասնակցում են դպրոցի բյուջեյի ձևավորմանը և քննարկմանը, աշակերտների առաջադիմության վերլուծություններ են կատարում: Դպրոցի ծնողական խորհուրդը գրանցված է որպես հասարակական կազմակերպություն:
26)  ուսուցիչների մասնագիտական պատրաստվածությունը,  կրթության որակի
ապահովմանն ուղղված նրանց նորարարական գործունեությունը.
2011-2012

  • Դպրոցում աշխատող ուսուցիչների մեծ մասը մասնակցել են ուսուցիչների վերապատրաստումների դասընթացներին, որ կազմակերպվել էր ԿԳՆ ԾԻԳ-ի կողմից «Որակ և համապատասխանություն» ծրագրի շրջանակներում և ավագ դպրոցների ուսուցիչների համար կազմակերպված վերապատրաստումների, որ կազմակերպվել էր ԿԳՆ պատվերով Մանկավարժական Համալսարանի կողմից: Բացի դրանից դպրոցի ուսուցիչները մասնակցել են Քայլ առ Քայլ բարեգործական հիմնադրամի կողմից կազմակերպված «Քննադատական մտածողության զարգացումը կարդալու և գրելու միջոցով» վերապատրաստումներին: Դպրոցի 17 ուսուցիչներ մասնակցել են ուսուցիչների ատեստավորմանը նախորդող վերապատրաստումներին և 17-ն էլ ստացել են «համապատասխանում է զբաղեցրած պաշտոնին» որոշումը: Նարնցից Կարինե Դավթայնը և Մարինե Ստեփանյանը ստացել են առաջին տարակարգ: Դպրոցի բոլոր ուսուցիչները տիրապետում են համակարգչին և ՏՀՏ-ն կիրառում են դասերի ընթացքում և դասերին պատրաստվելիս, վարում են հեռավար ուսուցման դասընթացներ:
2012-2013
  • Դպրոցի 9 ուսուցիչներ մասնակցել են ուսուցիչների ատեստավորմանը նախորդող վերապատրաստումներին և 9-ն էլ ստացել են ՙՙՙՙհամապատասխանում է զբաղեցրած պաշտոնին» որոշումը:
  •  «Քաղաքացի նախագիծ» -Լ.Գրիգորյան,
  • Հասարակագիտության վերապատրաստում-Լ.Գրիգորյան
  • «Դեմոկրատիան դպրոցում»ամառային ակադեմիա-Ա.Թորոսյան,Լ.Գրիգորյան
  • «Հանրապետական կոնֆերանս ռուսաց լեզվից»- Կ.Դավթյան,Ռ. բաբայան,Մ.Մեսրոպյան
  • «Ոսուցիչների միջազգային երկրորդ համագումար»- Կ. Դավթյան
27)  ուսուցիչների մասնակցությունը <<Տարվա լավագույն ուսուցիչ>> կամ այլ
     մրցույթների.
  • Չկա
28) որակավորման տարակարգ ունեցող ուսուցիչների թիվը և տոկոսը.
  • 2 ուսուցիչ  2,4 %
29) ուսուցման նպաստավոր պայմանները, նյութատեխնիկական, ուսումնամեթոդական
ապահովվածությունը.

2011-2012

  • Դպրոցը վերանորոգվել է ՀՀ Քաղաքաշինության նախարարության կողմից, դպրոցը ԿԳՆ կողմից ստացել է 80 աշակերտական սեղան և աթոռներ, գույք դպրոցի ռեսուրս կենտրոնի համար, 16 համակարգիչ, պրոեկտոր և մեծ էկրանով հեռուստացույց, ֆիզիկայի, քիմիայի և կենսաբանության լաբորատորիաներ, գրադարանի գրքեր: Իր միջոցների հաշվին դպրոցը փոխել է 80 սեղնի երես և ներկել է մետաղական մասերը: Դպրոցը ունի բավարար քանակությամբ դասագրքեր և ուսումնամեթոդական գրականություն: Ուսումնամեթոդական գրականության էլեկտրոնային շտեմարան է ստեղծվում նաև դպրոցի կայքում: Դպրոցի կայքում կա նաև էլեկտրոնային գրադարան, որտեղ տեղադրվում են ծրագրային գրականություն, որպեսզի աշակերտները տանը այդ գիրքը չունենալու պարագայում կարողանան օգտվել այդ գրականությունից:
2012-2013
  • Այս ուսումնական տարում որպես ավագ դպրոց ռազմագիտության կաբինետում տեղադրվել է վիրտուալ գրադարան, որի նպատակն է աշակերտների մոտ զարգացնել կրակային պատրաստության հմտությունները:
  • Դպրոցը ելնելով աշակերտների կարիքներից ԿԳՆ-ի հետ համատեղ ծրագրով ձեռք է բերել 25 նոութբուք, որը օգտագործվելու է վիրտուալ դասերի և դասապատրաստման գործընթացներում:
30) ուսումնանյութական միջավայրի անվտանգության ապահովումը.

  • Դպրոցում պահպանվում են հրշեջ անվտանգության կանոնները: Բոլոր դասղեկները, կաբինետների վարիչներև և լաբորանտները ծանոթ են անվտանգության պահպանման կանոններին և հետևում են այդ պահանջներին:
31) տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաների առկայությունը և կիրառման
      արդյունավետությունը.

2011-2012
  • Դպրոցը ունի համակարգիչներ և համացանց, որից օգտվում են թե ուսուցիչները և թե աշակերտները:
  • Ուսուցիչների զգալի մասը օգտագործում են տեղեկատվական տեխնոլոգիաները իրենց դասերի կազմակերպման ընթացքում:
  • Աշակերտները, թե դասապատրաստման պրոցեսում, թե գործնական աշխատանքների ժամանակ և թե նախագծերի մասնակցելիս օգտագործում են տեղեկատվական տեխնոլոգիաները և  օգտվում են համացանցից:

2012-2013
  • Դպրոցում ՏՀՏ-ի օգնությամբ ուսուցիչների կողմից կազմակերպվել են մի շարք դասեր՝ ըստ չափորոշիչային պահանջների: Հատկապես նման դասերի կազմակերպմամբ ակտիվ է եղել ռուսերենի և հայերենի մմ-ը, որոնք բավական շատ կազմակերպել են դասեր ՏՀՏ-ի օգտագործմամբ՝ և ֆիլմերի միջոցով, և շնորհանդեսների միջոցով:
  • Գրեթե բոլոր դասերը կազմակերպվել է նեթբուքերի օգտագորմամբ ֆիզղիկա առարկայից 11-3 դասարանում Ա. Թորոսյանի կողմից, որը էապես նպաստել է աշակերտների գիտելիքների ձեռքբերման հեշտացմանը և առաջացրել է հետաքրքրություն առարկայի նկատմամբ:

32) բյուջետային ֆինանսավորման և ծախսերի արդյունավետության վերլուծությունը.
  • 2012 թվականին բյուջետային ֆինանսավորման սղության պատճառով տարվա ընթացքում գումարները ծախսվում են միայն աշխատավարձի, հարկերի և կոմունալ վճարումներ կատարելու համար: Կատարվել են միայն ամենաանհրաժեշտ ծախսերը:
  • 2013 թվականին բյուջետային ֆինանսավորման որոշակի բարելավման արդյունքում տարվա ընթացքում գումարները բացի աշխատավարձի, հարկերի և կոմունալ վճարումներ կատարելուց ծախսվել են նաև աշակերտական սեղանների և աթոռների վերանորոգման  համար: 2013 թվականին գազի, էլեկտրոէներգիայի արժեքի բարձրացման և նվազագույն աշխատավարձի ավելացման դիմաց դպրոցը ստացել է լրացուցիչ ֆինանսավորում:
33)  ուսումնական հաստատության կառավարման և ֆինանսավորման հարցերում
  • համայնքի ներկայացուցիչներին ներգրավելը.
    Ուսումնական հաստատությունը ունի խորհուրդ, որի մեկ անդամը նշանակվում է Երևանի քաղաքապետի կողմից:
34)  ուսումնադաստիարակչական գործընթացում աշակերտակենտրոն մոտեցման
     ապահովումը` ուսուցման ավանդական և արդիական մեթոդների ներդաշնակ ամադրմամբ.
  • Դպրոցի  ուսուցիչների գրեթե 90 % անցել են տարբեր վերապատրաստումներ ինչպես ներդպրոցական, այպես էլ տարբեր կրթական կազմակերպությունների կողմից կազմակերպված, որի ժամանակ սովորել և տիրապետում են ուսուցման ինտերակտիվ մեթոդներին և դրանք կիրառում են իրենց դասերի ընթացքում:Բավական հաճախ են կազմակերպվում խմբային աշխատանքները դասի ընթացքում, բաց քննարկումներ, բանավեճեր և վերլուծական աշխատանքներ:
  • Աշակերտակենտրոն դասերի , ինչպես նաև նոր մեթոդների կիրառմանը դասերի ընթացքում հետևողական են նաև դպրոցի տնօրինությունը և մմ նախագահները:
35)  ուսուցման նպատակաուղղվածությունը շրջանավարտի պահանջների բավարարմանը`  ինչպես մասնագիտական կողմնորոշման,  աշխատանքի անցնելու,  այնպես էլ
կրթությունը շարունակելու առումով.
  • Մասնագիտական կողմնորոշման համար տարվա ընթացքում կազմակերպվել են հանդիպումներ տարբեր բուհերի դասախոսների հետ, որոնք ներկայացրել են աշակերտներին նոր կրթական պահանջների, ապագայի մասնագիտությունների, ինչպես նաև դրանց հասնելու ճանապարհների մասին:
  • Դպրոցը համաձայնագիր ունի ԵՊՀ-ի և Վ.Բրյուսովի մանկավարժական համալսարանների հետ, ուր դպրոցի աշակերտները պարբերաբար այցելում և տեղում են ծանոթանում ուսումնական միջավայրին, մանակցում իրենց համար կազմակերպված գործնական աշխատանքներին:
  • Համաձայն 2011 թվականի սեպտեմբերի 23-ին Երևանի պետական համալսարանի ևԵրևանի 198 ավագ դպրոցի միջև կնքված պայմանագրի՝ 198 ավագ դպրոցը պարտավորվեց կազմակերպել հանդիպումներ,ուսումնակրթական աշխատանքներ դպրոցի աշակերտների և ԵՊՀ-իպրոֆեսորադասախոսական կազմի միջև:
  • 2012-2013 ուս. տարում առաջին կիսամյակում 16 ժամ ժամաքանակով հանդիպումներ անցկացրեցին ԵՊՀ ներքոնշյալ դասախոսները՝
  • ՀԱՍՄԻԿ ՊԱՐԱՆՅԱՆ - Արվեստի պատմության դասախոս
Արվեստի պատմության դասընթացի շնորհիվ երեխաները ծանոթացան արվեստի պատմությանը և տեսակներին:Ծանոթացան աշխարհի հրաշալիքներին, հանրահայտ թանգարաններին ու դրանցպատմությանը: Դասընթացի շրջանակում երեխաներըպատրաստեցին շնորհանդես աշխարհիթանգարանների մասին:
  • ՎԵՐՈՆԻԿԱ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ - Բանասիրական գիտությունների դոկտոր պրոֆեսոր ԵՊՀ Ռուս բանասիրությանամբիոնի դասախոս
    198 ավագ դպրոցում անցկացրել է դասընթաց 11րդ դասարանում:
  • ԿԱՐԻՆԵ ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ - Բանասիրական գիտությունների թեկնածու
    ԵՊՀ Ռուսաց լեզվի ամբիոնի ռուսաց լեզվի և գրականության դասախոս
    198 ավագ դպրոցում անցկացրել էդասընթաց 9-րդ և 11րդ դասարանցիների համար: Դասընթացի ընթացքում աշակերտները կատարել են ինքուրույն աշխատանք, պատրաստել են շնորհանդես:
  • ՆՎԱՐԴ ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ - Բանասիրական գիտությունների թեկնածու
    ԵՊՀ Հայ բանասիրության ամբիոնի դասախոս
    198 ավագ դպրոցում անցկացրելէ դասընթաց 11րդ դասարանում:Դասընթացի շրջանակներումերեխաները ծանոթացան բանահյուսության տարբեր բնագավառներին, սովորեցին բանահավաքություն կատարել: Գրի առան հեքիաթներ, անեկդոտներ, պատմություններ, պատրաստեցին շնորհանդես:
  • ԱՐՄԻՆԵ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆ - Բանասիրական գիտությունների դոցենտ, թարգմանիչ
    ԵՊՀ Անգլիական բանասիրությանամբիոնի դասախոս
    198 ավագ դպրոցում անցկացրել է դասընթաց 10-րդ դասարանում: Դասընթացի ընթացքում աշակերտները դասախոսի հետ շփվում էին բացառապես անգլերեն լեզվով և կատարում էին մի շարք ինքնուրույն աշխատանքներ:
  • 2-րդ կիսամյակում նույն ժամաքանակով դասախոսություններ է անցկացրել ԵՊՀ մշակույթի պատմության դասախոս Սառա Նալբանդյանը 11-Րդ դասարանցիների համար:
36)  կրթական բարենպաստ միջավայրի ստեղծմանը սովորողների գործուն մասնակցության առկայությունը,  նրանց ներգրավվածությունը դպրոցի բարեկարգման և կանաչապատման աշխատանքներին.
  • Դպրոցի աշակերտները պարտաճանաչ կերպով մասնակցում են ինչպես համաքաղաքային, այնպես էլ ներդպրոցական շաբաթօրյակներին և ծառատունկերին:
2012-2013
  • Դպրոցի աշակերտները մասնակցել համաքաղաքային շաբաթօրյակի միամսյակին սկած ապրիլի 1-ից:
37)  դպրոցահասակ երեխաներին ուսումնառության մեջ ընդգրկելու,  նրանց
վերաբերյալ տեղեկատվություն հավաքելու, մշակելու աշխատանքների իրականացումը.
  • Հարակից հիմնական  186,197, 166, 88  դպրոցների իններորդ դասարանների համար կազմակերպվում են մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացներ և կատարվում է հավանական դիմորդների հաշվառում հատուկ հարցաթերթիկների միջոցով:

39)  սեռային (գենդերային)  հավասարության ապահովմանը և համայնքում ապրող
սոցիալապես անապահով ընտանիքների երեխաների` կրթությունից դուրս չմնալուն ուղղված
ջանքերի դրսևորումը.
  • Ավագ դպրոցում սովորելը աշակերտի և նրա ծնողի որոշման խնդիրն է, բայց դպրոցը բոլոր աշակերտների համար ստեղծում է հավասար պայմաններ, իսկ անապահով ընտանիքների երեխաներին սահմանված կարգով ազատում է դասագրքերի վարձավճար մուծելուց:
2012-13 ուստարում դասագրքերի վարձավճար չեն մուծել անապահով ընտանիքների հետևյալ երեխաները.
  • Միաջին դպրցում անվաճար քիրք է տրամադրվել 24 աշակերտի
  • Ավագ դպրոցում անվաճար քիրք է տրամադրվել   32 աշակերտի

40) դպրոցական տարիքի յուրաքանչյուր երեխայի համար` անկախ նրա ազգությունից,
ռասայից, սեռից, լեզվից, դավանանքից, սոցիալականծագումից, ուսումնական հաստատության մատչելի և հասանելի լինելը.
  • Դպրոցում բոլոր աշակերտների համար ստեղծված են հավասար պայմաններ:
41) կրթության բնագավառը կարգավորող օրենսդրության պահանջներին ուսումնական
     հաստատության կանոնադրության համապատասխանությունը.
  • Դպրոցի կանոնադրությունը կազմվել է օրինակելի կանոնադրության հիման վրա, որտեղ ներառված են այն բոլոր օրենքները և օրենսդրական նորմերը որոնք անհրաժեշտ են դպրոցի կենսագործունեության ապահովման համար:
42) պետական ուսումնական հաստատությանն անհատույց օգտագործման իրավունքով
հանձնված շենքերի (գույքի) խնամքով շահագործումը և պահպանումը.
  • Դպրոցին հաստատությանն անհատույց օգտագործման իրավունքով հանձնված շենքերի (գույքի) շահագործումը և պահպանումը կատարվում է սահմանված կարգով, առաջացող թերություները արագ վերացվում են:
43)  կիրառված կարգապահական տույժերը և խրախուսանքները,  դրանց հիմնավորվածությունը.
2011-2012 ուսումնական տարի
  • Դպրոցում չկա կարգապահական տույժ ստացած աշակերտ:
  • Ուսուցիչներից նկատողություն են ստացել Զ.Հովհաննիսյանը և Մ.Նավասարդյանը: Ուսումնական աշխատանքներում և միջոցառումների ժամանակ աչքի ընկած մի խումբ ուսուցիչները ստացել են շնորհակալագրեր:
2012-2013 ուսումնական տարի
  • Դպրոցում չկա կարգապահական տույժ ստացած աշակերտ:
  • Դպրոցում չկա կարգապահական տույժ ստացած ուսուցիչ:
44)  ուսուցիչների աշխատանքի ընդունման,  աշխատանքից ազատման,  կենսաթոշակների նշանակման գործընթացի օրինականությունը.

2011-2012 թթ-ին
  • Հայտարարվել է մաթեմատիկայի, ֆիզիկայի, պատմությանև հայոց լեզվի ուսուցիչների մրցույթ:Մրցույթը անցել են 6 ուսուցիչ, որոնց հետ կնքվել է աշխատանքային պայմանագիր: /Ս.խաչատրյան, Մ.Իսպիրյան, Զ,Հովհաննիսյան, Ա.Ասլիբեկյան, Լ.Թորոսյան, Գ.Գևորգյան/
  • Կենսաթոշակային տարիքը լրանալու պատճառով նոր պայմանագիր է կնքվել 3 ուսուցչի հետ: /Զ.Մելիքսեթյան, Մ.Անթառանյան, Ք.Սահակյան/
2012-2013
  • Աշխատանքային պայմանագիր է կնքվել ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Ա. Ավետիսյանի և Ն. Մելիքյանի հետ:
  • Այլ աշխատանքի անցնելու պատճառով աշխատանքից ազատվել է ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Է. Թորոսյանը,  կենսաթոշակային տարիքը լրանալու պատճառով Ք. Սահակյանը,հայոց եկեղեցու պատմության ուսուցչուհի Մ. Անթառանյանը,արտերկիր մեկնելու պատճառով աշխատանքից ազատվել են պատմության ուսուցչուհի Ա. Թաշչյանը և հայոց լեզվի ուսուցչուհի Մ. Իսպիրյանը:
45)  հանրակրթության բնագավառը կարգավորող Հայաստանի Հանրապետության
     օրենսդրության պահանջների կատարումը.
  • Պահանջները կատարվել են ժամանակին և սահմանված կարգով:
46)  ուսումնական հաստատությունում վերջին երեք տարիներին իրականացված
      ստուգումների և ուսումնասիրությունների արդյունքները.
  • 2009-2010 թթ. ուստարվա ընթացքում ստուգվել են՝ հրամանագիրք, շարժմատյան  /աշակերտների շարժ/, ատեստատների համապատասխանությունը շարժմատյանին, դասամատյանին և արձանագրություններին:
  • 2010-2011 թթ. ուստարվա ընթացքում ստուգվել են՝ հրամանագիրք, շարժմատյան  /աշակերտների շարժ/, ատեստատների համապատասխանությունը շարժմատյանին, դասամատյանին և արձանագրություններին:
  • 2011-2012 թթ. ուստարվա ընթացքում ստուգվել են՝ հրամանագիրք, շարժմատյան  /աշակերտների շարժ/, ատեստատների համապատասխանությունը շարժմատյանին, դասամատյանին և արձանագրություններին:
  • 2012-2013 թթ. ուստարվա ընթացքում ստուգվել են՝ հրամանագիրք, շարժմատյան  /աշակերտների շարժ/, ատեստատների համապատասխանությունը շարժմատյանին, դասամատյանին և արձանագրություններին:
47)  ուսումնական հաստատությանը տրված հանձնարարականների կատարողականների    
      առկայությունը.
  • Հանձնարարականները կատարվել են ժամանակին և սահմանված կարգով:
48)  ուսումնական հաստատությունում պարտադիր գործածության երաշխավորված
     փաստաթղթերի առկայությունը, դրանց վարման կարգերի պահպանումը:

պարտադիր գործածության երաշխավորված փաստաթղթերը առկա են, դրանք վարվում են սահմանված կարգով:

  • Աշակերտների անձնական գործ
  • Աշակերտների շարժի մատյան
  • Ատեստատների բաշխման մատյան
  • Վկայականների բաշխման մատյան
  • Աշխատողների հրամանագիրք
  • Աշակերտների հրամանագիրք
  • Աշխատողների անձնական գործ
  • Դպրոցի խորհրդի արձանագրությունների մատյան
  • Մանկավարժական խորհրդի արձանագրությունների մատյան
  • Առարկայական մեթոդական միավորումների արձանագրությունների մատյան
  • Տարիֆիկկացիոն ձևաթղթերի մատյան
  • Ուսուցչի բաց թողած և փոխարինած ժամերի հաշվառման մատյան
  • Սովորողների տեղափոխման թերթիկ

No comments:

Post a Comment