Monday, December 2, 2013

ՔՄԶԿԳՄ օգտագործումը դասի ընթացքում

   

2013թ-ի նոյեմների 18-ին Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարանի  մագիստրատուրայի առաջին կուրսի ուսանողները ներկա   գտնվեցին հայոց լեզվի,  կենսաբանության  և ռուսաց լեզվի      դասերին  «ժամանակակից մեթոդների  օգտագործման  դիտարկման նպատակով»: Ուսանողները  տպավորված էին  դասի   ընթացքում  ուսուցիչների կողմից  մեթոդների օգտագործման վարպետությունից   աշակերտ-ուսուցիչ  հարաբերությունների  ճիշտ  ձևավորումից,  դասի երեխայակենտրոն  դասապրոցեսի  կառուցումից:

                                       

ԴԱՍԻ ՊԼԱՆ
Ուսուցիչ` Վարդիթեր Հարությունյան
Ամսաթիվ` 28 նոյեմբերի
Դասրանը` 10-3
Առարկան` հայ գրականություն
Դասի թեման` Վարդան Այգեկցու կյանքը, ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը, առակները:
Դասի նպատակները`
·         Աշակերտները պետք է իմանան` ինչ է առակը, Այգեկցու կյանքի հիմնական փաստերը, կարողանան ներկայացնել ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը:
·         Կարողանան տալ առակի բնութագիրը, ներկայացնել առակների բարոյախոսությունը:
·         Զարգացնել վերլուծական կարողություններ, միմյանց լսելու, օգնելու, խրախուսելու, արդյունավետ շփվելու հմտություններ:

Խթանման փուլ` Մտքերի տարափ`   առակ:
Շրջանակի մեջ գրվում է <<առակ>> բառը, աշակերտներն ասում են այդ բառի հետ կապված բառեր, որոնք գրվում են շրջանակից դուրս եկած ճառագայթների վրա: Այնուհետև աշակերտները, օգտագործելով ճառագայթների վրա գրված բոլոր բառերը, տալիս են առակի սահմանումը: /երեք րոպե/

Իմաստի ընկալման փուլ`
 ա/ հինգրոպեանոց դասախոսություն`Այգեկցու կյանքն ու ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը: /հինգ րոպե/

բ/ Խճանկար/Ջիգսո/: Դասարանը բաժանվում է չորս մայր խմբի, յուրաքանչյուր խմբի տրվում է մեկ առակ/,<<Իմաստուն զինվորը>>, <<Իշխան և այրի կին>>, <<Եզն ու ձին>>, <<Այծերն ու գայլերը>>/,: Աշակերտները մայր խմբերում կարդում, սովորում են առակը, պատմում են միմյանց, վեր են հանում նրա բարոյախոսությունը և մտածում են, թե ինչպես ներկայացնեն առակի գաղափարը /բեմադրություն, երգ, առած-ասացվածք, նկարել և այլն/: /տասը  րոպե/

Դրանից հետո կազմվում են փորձագիտական խմբերը, այսինքն` յուրաքանչյուր խմբից մեկական աշակերտ միանում  և կազմում են նոր խումբ`փորձագիտական: Այս խմբերում յուրաքանչյուր աշակերտ խմբի մյուս անդամներին սովորեցնում է մայր խմբում սովորած առակը և նրա բարոյախոսությունը: Այնուհետև աշակերտները վերադառնում են մայր խմբերը: /տասը րոպե/

Այժմ ամեն մի խմբին տրվում է երեք ռոպե ժամանակ` ներկայացնելու իրենց սովորած առակը, նրա բարոյախոսությունը;
Աշակերտներից մեկը ընտրվում է իբրև Այգեկցի` գնահատելու համար խմբերի աշխատանքը:
Ուսուցիչը գնահատում է նախապես ընտրված աշակերտներին կամ լավագույն պատասխանները /ինչպես հարմար է գտնում/:

Կշռադատման փուլ`
 Հանձնարարել հորինել առակ` սովորած առակներից որևէ մեկի բարոյախոսությամբ: /հինգ րոպե/  Նույն աշխատանքը հանձնարարել կատարելու տանը:



                        Դասի պլան
Ուսուցչի անունը'ՍիրունյանԶ.  Դասարան'11-3
Ամիս,ամսաթիվ 28.11.2013 դասի տևողությունը'45րոպե
Առարկա'Կենսաբանություն
Թեմա'Գերդոմինանտություն,խնդիրների լուծում
Դասի նպատակը.

Ա.ակադեմիական-կարողանան լուծել խնդիրներ գերդոմինանտության վերաբերյալ:Գիտելիքներն ամրապնդել խնդիրների լուծումով:
Բ.սոցիալական-միմյանց օգնել արդյունավետ համագործակցելու,ընկերոջ և իր աշխատանքը գնահատելու հմտությունների ձևավորում:



Ժամանակի բաշխումը
Ուսուցչի գործունեությունը
Աշակերտի գործունեությունը
Ուսումնական նյութեր և մեթոդներ
Ներածություն
Խթանման
փուլ
1րոպե
5 րոպե
Կիրառվում է պրիզմայի մեթոդը:
Գրատախտակին գրվում է
<ժառանգականություն>բառը:Ինչ ասոցիացիաներ է առաջացնում այս բառը<երկու միտք,գրում են գրատախտակին,ապա գրվում են հաջորդ մտքերը ևկազմում են պրիզմա,ապա խմբավորում են և ընտրվում այն առանցքային մտքերը,որոնց վրա կառուցվել է նյութը:
Պատասխանում են տրված հարցերի
Պրիզմա
Իմաստի
Ընկալման
փուլ
15 րոպե
.Ձևավորվում են 3 հոգուց կազմված խմբեր,խմբերը ձևավորվում են 1-ից 3 հաշվելով:
.Խմբերից յուրաքանչյուրին հանձնարարվում է 3 ական խնդիր
Յուրաքանչյուր խումբ աշխատում է իր խնդիրների լուծումով:Խմբի բոլոր անդամները քննարկում են խնդիրները,լուծում են իրենց խմբի խնդիրները:

Կշռադատման փուլ
15 րոպե
Յուրաքանչյուր խմբից մեկ ը'3-րդ համարը ներկայացնելու է իր խմբի աշխատանքը
Յուրաքանչյուր խմբից մեկ անդամ գրատախտակի վրա ներկայացնում է իր կատարած աշխատանքը,մյուս խմբերը հետևում են աշխատանքին :

Գնահատում
5 րոպե
Գնահատվում են գրատախտակի մոտ աշխատող աշակերտը
Յուրաքանչյուր խումբ գնահատում է իր և մյուս խմբերի աշխատանքը

Անդրադարձ
4րոպե
Քանի խնդիր լուծեցինք,ինչ սովորեցինք
Տնային հանձնարարություն-կազմել 3խնդիր գերդոմինանտության վերաբերյալ:











No comments:

Post a Comment