Thursday, March 13, 2014

2013-2014 ուսումնական տարվա 10-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի հումանիտար հայերեն հոսքի հայոց լեզվի ստուգարքի հարցաշար

2013-2014 ուսումնական տարվա  10-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի  հումանիտար հայերեն  հոսքի  հայոց լեզվի  ստուգարքի հարցաշար
1.Որո՞նք են  լեզվաբանության հիմնական բաժինները:
2.Ո՞րն  է բառագիտության  ուսումնասիրության հիմնական  միավորը:
3.Ի՞նչ է  ուսումնասիրվում  բառագիտության   մեջ:
4. Ի՞նչ է  բառապաշարը:
5. Ի՞նչ է  արտացոլում բառապաշարը:
6. Ի՞նչ  ճանապարհներով է  հարստանում բառապաշարը:
7. Ի՞նչ է   փոխառությունը:
8.Հայերենում   քանի՞  փոխառյալ արմատ կա  ըստ Հ.Աճառյանի հաշվումների:
9. Ո՞ր լեզուներից է  հայերենը  հիմնականում  բառեր  փոխառել:
10.Ի՞նչ է բառապատճենումը:
11.Ի՞նչ է  իմաստային բառապատճենումը:
12.Ե՞րբ է  փոխառությունը  վերածվում  օտարաբանության:
13.Ո՞ր բառերի  փոխառումն է   անհրաժեշտ:
14. Ի՞նչ  մոտեցում է  անհրաժեշտ  փոխառությունների  գործածության հարցում:
15. Ի՞նչ  սկզբունքներով են  դասակարգվում  բառերը:
16.Ըստ ձևի և իմաստի  դասակարգելիս  ի՞նչ հատկանիշներ  են   հաշվի առնվում:
17. Որո՞նք  են հոմանիշ բառերը:
18. Ի՞նչ տեսակների են բաժանվում   հոմանիշները:
19.Որո՞նք  են  համանիշները:
20. Որո՞նք  են  նույնանիշները:
21. Որո՞նք  են  հականիշ   բառերը:
22.Իմաստային   առումով  ի՞նչ տեսակների  են  լինում  հականիշները:
23.Կազմության    առումով  ի՞նչ տեսակների  են  լինում  հականիշները:
24. Ո՞ր բառերն են  կոչվում  համանուն:
25. Ի՞նչ տեսակներ  ունեն  համանունները:
26.Որո՞նք են  բառային , բառաքերականական և  քերականական  համանունները:
27. Որո՞նք են լիակատար և մասնակի  համանունները:
28.Որո՞նք են  բուն ,նույնագիր ,նույնահունչ  համանունները:
29.Որո՞նք են  հարանուն   բառերը:
30.Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ  հարանունների  իմացությունը:
31.Որո՞նք են  մենիմաստ բառերը:
32.Որոնք են  բազմիմաստ բառերը:
33.Ո՞ր բառերն են մտնում  գործուն բառաշերտի մեջ:
34. Ո՞ր բառերն են մտնում  ոչ գործուն  բառաշերտի մեջ:
35.Ի՞նչ է հնաբանությունը:
36. Ի՞նչ տեսակների են բաժանվում հնաբանությունները:
37. Ո՞ր հնաբանություններն են կոչվում  պատմաբառեր:
38.Ո՞ր  հնաբանություններն են  կոչվում  հնաբառեր:
39. Հիմնականում  ի՞նչ նպատակով  են  գործածվում հնաբանությունները:
40.Ի՞նչ է նորաբանությունը:
41. Ի՞նչ եղանակներով են առաջանում նորաբանությունները:
42. Ի՞նչ է հեղինակային նորաբանությունը:
43. Զարգացման ո՞ր փուլերից են  բառեր անցել  ժամանակակից հայերենի բառապաշարին:
44. Որո՞նք  են համարվում նոր հայերեն բառեր:
45.Ի՞նչ է ածանցումը:
46. Ի՞նչ խոսքի մասեր են կազմվում ածանցներով:
47. Քանի՞ տեսակ են լինում ածանցներն  ըստ դիրքի:
48. Ի՞նչ է բառաբարդումը:
49. Ինչպե՞ս կարող են գրվել  բարդության բաղադրիչները:
50. Ինչպիսի՞ն  են լինում բարդությունները:
51. Ինչպե՞ս են կապակցվում  համադրական  բարդության  բաղադրիչները:
52. Ո՞ր բարդություններն են կոչվում կրկնավոր:
53. Հիմնականում    ի՞նչ խոսքի մասեր են կազմվում կրկնավորների միջոցով:
54. Ի՞նչ է հարադրումը:
55. Ի՞ նչ  տեսակների են լինում հարադրությունները:
56. Ի՞նչ տեսակների են լինում բարդ բառերը:
57. Ի՞նչ  է հապավումը:
58. Ի ՞նչ  տեսակներ ունի հապավումը:
59. Ինչպե՞ս  են գրվում տառային հապավումները:
60. Ի՞նչ  է ուսումնասիրում  բառարանագրությունը:
61. Լեզվի ո՞ր բաժիններին  է առնչվում  բառարանագրությունը:
62.Ի՞նչ  տեսակների  են բաժանվում բառարանները:
63.Ստուգաբանական բառարաններում  ի՞նչ  տեսանկյունով է ներկայանում բառը:
64. Որո՞նք են հայերենի նորագույն բացատրական բառարանները:
65.Ո՞ր  բառարանում է  տրվում բառերի ճիշտ գրությունը:
66. Ի՞նչ հիմնական  մասեր ունի տեքստը:
67. Ի՞նչ է ներկայացվում սկզբնամասում:
68.Ի՞նչ է ներկայացվում հիմնամասում:
69. Ի՞նչ է  ներկայացվում  ավարտամասում:
70. Ի՞նչ է վերնագիրը:
71. Ինչպիսի՞ն են լինում վերնագրերը:
72.Ի՞նչ  է ենթավերնագիրը:
73. Ի՞նչ է բնաբանը և ի՞նչ  դեր ունի:
74.Ի՞նչ է առաջաբանը և ի՞նչ դեր ունի:
75. Ինչո՞վ  է   տարբերվում ներածությունն առաջաբանից:
76.  Ինչո՞վ են տարբերվում  գիտական և գեղարվեստական տեքստերի առաջաբանները:
77.Ի՞նչ է վերջաբանը:
78. Ո՞րն է տեքստի հիմնական  բաղադրիչ միավորը:


No comments:

Post a Comment