Thursday, March 13, 2014

2013-2014 ուսումնական տարվա 11-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի ոչ հումանիտար տնտեսագիտական հոսքի հայոց լեզվի ստուգարքի հարց աշար

2013-2014 ուսումնական  տարվա 11-րդ դասարանի   2-րդ կիսամյակի  ոչ  հումանիտար   տնտեսագիտական  հոսքի  հայոց լեզվի ստուգարքի հարց աշար
                     
1.Ի՞նչ է  խոնարհումը:
2. Որո՞նք են բայի  եղանակները:
3. Որո՞նք են բայի հիմնական ժամանակները:
4. Ի՞նչ է ցույց տալիս բայի  դեմքը:
5.Ի՞նչ  է ցույց տալիս   բայի թիվը:
6. Ինչպե՞ս են  արտահայտում  գործողությունը  դրական խոնարհման բայերը:
7. Ինչպե՞ս  են արտահայտում   գործողությունը  ժխտական  խոնարհման  բայերը:
8. Ո՞րն է օժանդակ բայը , քանի՞ ժամանակ ,  դեմք  և թիվ  ունի :
9. Ի՞նչ է հարացույցը:
10. Ի՞նչ է ցույց տալիս սահմանական եղանակը:
11. Քանի՞ ժամանակաձև ունի սահմանական եղանակը ,և որոնք են դրանք:
12. Որո՞նք են սահմանական եղանակի բաղադրյալ ժամանակաձևերը:
13.Ո՞րն է սահմանական եղանակի միակ  պարզ  ժամանակաձևը:
14. Ինչպե՞ս են կազմվում սահմանական եղանակի  բաղադրյալ  ժամանակաձևերը:
15. Ի՞նչ   վերջավորություններով է կազմվում  անցյալ կատարյալը:
16. Ի՞նչ է ցույց տալիս  հրամայական եղանակը:
17. Քանի ՞ ժամանակաձև ունի  հրամայական եղանակը:
18.Որո՞նք են   հրամայական եղանակի  բայաձևերի  վերջավորությունները:
19. Ի՞նչ  է ցույց տալիս  ըղձական եղանակը:     
20. Որո՞նք են ըղձական եղանակի  կամանակաձևերը:
21. Ի՞նչ  վերջավորություններով են կազմվում ըղձական եղանակի ժամանակաձևերը:
22. Ի՞նչ է ցույց  տալիս  ենթադրական եղանակը:
23. Քանի՞ ժամանակաձև ունի ենթադրական  եղանակը:
24. Ինչպե՞ս են կազմվում  ենթադրական  եղանակի  ժամանակաձևերը:
25. Ի՞նչ է ցույց տալիս  հարկադրական   եղանակը:
26. Ի՞նչ  ժամանակաձևեր  ունի հարկադրական եղանակը:
27. Ինչպե՞ս  է կազմվում  հարկադրական եղանակի  ժամանակաձևերը:
28. Ի՞նչ են  արտահայտում ժխտական  խոնարհման  բայերը:
29. Ինչպե՞ս են կազմվում  ժխտական   ժամանակաձևերը:
30. Որո՞նք են  լեզվզբանության  բաժինները:
31. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում  հնչյունաբանության  մեջ:
32. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում  բառագիտության մեջ :
33. Ի՞նչ ենթաբաժիններից է կազմված  քերականությունը:
34. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում  ձևաբանության  մեջ:
35. Ի՞նչ է ուսումնասիրվում  շարահյուսության  մեջ:
36. Ի՞նչ է հոմանշությունը:
37. Ի՞նչ է շարահյուսական հոմանշությունը:
38. Ե՞րբ են բարդ բառն  ու բառակապակցությունը  հոմանիշներ դառնում :
39. Բացի հոլովելուց՝ ուրիշ ի՞նչ միջոցով  կարող  ենք  կապակցել բառերը:
40. Ո՞րն է դերբայական  դարձվածը:
42. Ի՞նչ միավորի է հոմանիշ դառնում  դերբայական դարձվածը:
43. Ըստ  կետադրման ՝ ի՞նչ տեսակների են լինում դերբայական  դարձվածները:
44. Ինչպես են կետադրվում  նախադաս,  միջադաս  և հետադաս  դերբայական  դարձվածները:
 45.Դերբայական  ո՞ր  դարձվածներն են  կետադրվում:
46. Ո՞ր դեպքերում  դերբայական  դարձվածները չեն  տրոհվում:
47. Ի՞նչ է  մեջբերվող խոսքը:
48. Հեղինակի խոսքը  մեջբերվող  խոսքի նկատմամբ  ի՞նչ դիրք  կարող է ունենալ:
49.Ի՞նչ  շարադասությամբ է դրվում անուղղակի  խոսքը հեղինակի խոսքի նկատմամբ:
50. Ի՞նչ  շաղկապներով է  կապակցվում անուղղակի խոսքը:
51. Ինչպե՞ս է կետադրվում  հնչող  ուղղակի  խոսքը:
52. Ինչպե՞ս    է   կետադրվում չհնչող  ուղղակի խոսքը:
53. Ինչպե՞ս է  կետադրվում կարճ  ուղղակի  խոսքը:
54. Որո՞նք են բայի սեռերը:
55. Ի՞նչ  լրացում են  պահանջում ներգործական սեռի բայերը:
56. Ի՞նչ  լրացում են պահանջում կրավորական սեռի բայերը:
57.Նախադասության  ի՞նչ  հաղորդակցման  տեսակներ կան:
58. Ի՞նչ  հատկանիշներ ունի  պատմողական նախադասությունը:
59. Ի ՞նչ հատկանիշներ ունի  հարցական նախադասությունը :
60. Ի՞նչ հատկանիշներ ունի  հարցական նախադասությունը:
61. Ի՞նչ  հատկանիշներ ունի  բացականչական նախադասությունը:
62. Ի՞նչ հատկանիշներ ունի  հրամայական նախադասությունը:
63. Ի՞ նչ  նպատակի են ծառայում  կետադրական նշանները:
64. Որո՞նք են  ժամանակակից հայերենի կետադրական նշանները:
65. Ի՞նչ տեսակների են  բաժանվում կետադրական նշանները:
66. Որո՞նք են տրոհության նշանները:
67. Որո՞նք են  վերջակետի գործածության հիմնական  դեպքերը:
68.Որո՞նք են  միջակետի գործածության հիմնական  դեպքերը:
69. Որո՞նք են  ստորակետի գործածության հիմնական  դեպքերը:
70.Որո՞նք են  բութի  գործածության հիմնական դեպքերը:
71. Որո՞նք են առոգանության նշանները:
72. Որո՞նք են  շեշտի  գործածության հիմնական դեպքերը:
73.Որո՞նք են   հարցական նշանի  գործածության հիմնական դեպքերը:
74. Որո՞նք են   բացականչական նշանի  գործածության հիմնական դեպքերը:
75. Որո՞նք են բացահայտության նշանները:
76. Որո՞նք են չակերտների   գործածության հիմնական դեպքերը:
77.Որո՞նք են    փակագծերի գործածության հիմնական դեպքերը:
78. Որո՞նք են   միության գծիկի   գործածության հիմնական դեպքերը:
79.Որո՞նք են անջատման  գծի   գործածության հիմնական դեպքերը:
80.Որո՞նք են   կախման կետերի  գործածության հիմնական դեպքերը:
81. Որո՞նք են   բազմակետի    գործածության հիմնական դեպքերը:
82. Որո՞նք են   ենթամնայի   գործածության հիմնական դեպքերը:
83. Որո՞նք են   ապաթարցի     գործածության հիմնական դեպքերը:
84. Որո՞նք են գիտական ոճի  կիրառության հիմնական  ոլորտները:
85. Որո՞նք են գիտական ոճին բնորոշ  հիմնական   առանձնահատկությունները:
86. Որո՞նք են գիտական ոճի բառապաշարի   հիմնական   շերտերը:
87.Ի՞նչ է տերմինը:
88. Ի՞նչ  նմանություններ և տարբերություններ  կան բառի և տերմինի   միջև:
89. Ընդհանուր առմամբ   քերականական ի՞նչ  հատկանիշներ են  բնորոշ   գիտական  ոճին:
90.Անձնական դերանունների  կիրառական  ի՞նչ  առանձնահատկություն  է  դրսևորվում   գիտական  ոճում:

91. Հնչերանգային  և կառուցվածքային  ինչպիսի՞ նախադասությունների  գործածությունն է գերակշռում գիտական ոճում:  

No comments:

Post a Comment