2014թ-ի մարտի 17-ին Երևանի N 198 ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ Սեմինար <Չափորոշչի,առարկայի ծրագրի և դասագրքի համապատասխանությունը 10-րդ դասարանում> թեմայով, որը վարում էր փոխտնօրեն Ս. Խաչատրյանը:
Սեմինարին մասնակցում էին մմ նախագահները և յուրաքանչյուր մմ-ից մեկ ուսուցիչ:
Սեմինարի նպատակն էր պարզել 10-րդ դասարանի հոսքային առարկաների չափորոշիչային պահանաջների, ծրագրի և դասագրքի համապատասխանությունը:
Ուսուցիչները ըստ թեմատիկ պլանների, դասագրքերից և չափորոշչից դուրս բերեցին յուրաքանչյուր թեմայի համապատասխանությունը, ընգրկվածությունը և պահանջը տվյալ առարկայի հոսքային դասարանում:
Բ-բաժին
Թ-թեմա
Պ-պարագրաֆ
Արդյունքում միշարք առարկաների մոտ՝ կենսաբանություն, հայոց պատմություն, հայոց լեզու և գրականություն ի հայտ եկան մի շարք խնդիրներ.
Բ
|
Թ
|
Պ
|
Դաս
|
Ժամ
|
Չափորոշիչ
|
Ներածություն
Հայոց պատմություն առարկայի մասին
|
1
| ||||
1
|
Ներածություն Հայոց պատմություն առարկայի մասին
|
2
|
1.հայ պատմագիտության անցած ուղու
վերաբերյալ:
2. հայ ժողովրդի ազգային հիմնախնդիրների մասին,
Հայոց պատմության պարμերացման և
յուրաքանչյուր դարաշրջանի առանձնահատկությունների վերաμերյալ:
| ||
2
|
Հայկական քաղաքակրթության ձևավորման պատմաաշխարհագրական պայմանները
|
2
| |||
Թեմայի ամփոփում
|
1
|
Ν
|
Ν
|
Դասի թեմայի անվանում
|
Ժամ
|
Չափորոշիչ
|
Տ
|
Առաջին կիսամյակ
| |||||
1
|
1
|
Մուտքի դաս
|
1ժ.
| ||
2
|
2
|
ԹԵՄԱ -1.Հայոց լեզվի պատմություն
|
4ժ.
| ||
2
|
1
|
Հայոց լեզվի պատմություն :Հայոց լեզվի ծագումը
|
1Ժ.
|
Ա. Հայոց լեզվի ծագումը, զարգասցման փուլերը
Բ.Արևմտահայերենի և արևելահայերենի հիմնական տարբերությունները
Գ . Գրաբարի և արևելահայերենի հիմնական տարբերությունները
|
1
|
3
|
2
|
Հայերենը որպես հնդեվրոոպական լեզվաընտանիքի ինքնուրույն ճյուղ
|
1ժ.
|
Ա. Հնդեվրոպական լեզվաընտանիքի առանձին ճյուղ
|
1
|
4
|
3
|
Հայերենի մերձավոր ցեղակցությունը / հունարենի, իրանական, սլավոնա կան լեզուների/ հետ
|
1ժ.
|
Ա. Հնդեվրոպական լեզվաընտանիքի առանձին ճյուղ
|
1
|
5
|
4
|
Այբուբենը: Տառերի թվային արժեքը:
|
1ժ.
|
1
|
Բ-բաժին
Թ-թեմա
Պ-պարագրաֆ
Արդյունքում միշարք առարկաների մոտ՝ կենսաբանություն, հայոց պատմություն, հայոց լեզու և գրականություն ի հայտ եկան մի շարք խնդիրներ.
- Ոչ բոլոր թեմաների վերաբերյալ չափորոշիչում կա նկարագրված պահանջը:
- Շատ պահանջներ ընդհանրացված են, որտեղից դժվար է հասկանալ, թե ինչ է անկնկալվում ուսուցչից սովորեցնել աշակերտին:
- Դասագրքերում կան թեմաներ, որոնց մասին չափորոշիչային ոչ մի պահանջ չկա, սակայն երբ համեմատում ես շտեմարանի հետ, պարզվում է, որ այդ թեմաներից դրված են բազմաթիվ առաջադրանքներ:
- Չափորոշչի առաջին մակարդակում դրված են պահանջներ՝օրինակ վերլուծել Տիգրան Մեծի արտաքին քաղաքականությունը, որը կատարելու դեպքում աշակերտը ըստ գնահատման մեթոդաբանության պետք է ստանա առնվազն 8 կամ 9-ը,սակայն դա դրված է Ա մակարդակի պահանջի մեջ:
- Դասագրքում կան թեմաներ, որոնք չկան ծրագրում:
No comments:
Post a Comment