Wednesday, March 19, 2014

Սեմինար <Չափորոշչի, առարկայի ծրագրի և դասագրքի համապատասխանությունը 10-րդ դասարանում>:

   2014թ-ի մարտի 17-ին Երևանի N 198 ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ Սեմինար <Չափորոշչի,առարկայի ծրագրի և դասագրքի համապատասխանությունը 10-րդ դասարանում> թեմայով, որը վարում էր փոխտնօրեն Ս. Խաչատրյանը:
  Սեմինարին մասնակցում էին մմ նախագահները և յուրաքանչյուր մմ-ից մեկ ուսուցիչ:
Սեմինարի նպատակն էր պարզել 10-րդ դասարանի հոսքային առարկաների չափորոշիչային պահանաջների, ծրագրի և դասագրքի համապատասխանությունը:
Ուսուցիչները ըստ թեմատիկ պլանների, դասագրքերից և չափորոշչից դուրս բերեցին յուրաքանչյուր թեմայի համապատասխանությունը, ընգրկվածությունը և պահանջը տվյալ առարկայի հոսքային դասարանում:


Բ
Թ
Պ
Դաս
Ժամ
Չափորոշիչ



Ներածություն
Հայոց պատմություն առարկայի մասին
1



1
Ներածություն Հայոց պատմություն առարկայի մասին
2
1.հայ պատմագիտության անցած ուղու
վերաբերյալ:
2. հայ ժողովրդի ազգային հիմնախնդիրների մասին,
Հայոց պատմության պարμերացման և
յուրաքանչյուր դարաշրջանի առանձնահատկությունների վերաμերյալ:



2
Հայկական քաղաքակրթության ձևավորման պատմաաշխարհագրական պայմանները
2




Թեմայի ամփոփում
1



Ν
Ν
Դասի թեմայի անվանում
Ժամ
Չափորոշիչ
Տ


                  Առաջին   կիսամյակ



1
1
Մուտքի    դաս
1ժ.


2
2
ԹԵՄԱ -1.Հայոց լեզվի պատմություն
4ժ.


2
1
Հայոց լեզվի պատմություն :Հայոց լեզվի ծագումը
1Ժ.
Ա. Հայոց լեզվի ծագումը, զարգասցման փուլերը  
Բ.Արևմտահայերենի և արևելահայերենի հիմնական տարբերությունները
Գ . Գրաբարի և արևելահայերենի հիմնական տարբերությունները

1
3
2
Հայերենը որպես հնդեվրոոպական լեզվաընտանիքի  ինքնուրույն ճյուղ
1ժ.
 Ա. Հնդեվրոպական լեզվաընտանիքի առանձին ճյուղ

1
4
3
Հայերենի մերձավոր ցեղակցությունը / հունարենի, իրանական, սլավոնա կան լեզուների/ հետ
1ժ.
 Ա. Հնդեվրոպական լեզվաընտանիքի առանձին ճյուղ

1
5
4
Այբուբենը: Տառերի թվային արժեքը:
1ժ.

1

Բ-բաժին
Թ-թեմա
Պ-պարագրաֆ

Արդյունքում միշարք առարկաների մոտ՝ կենսաբանություն, հայոց պատմություն, հայոց լեզու և գրականություն ի հայտ եկան մի շարք խնդիրներ.
  • Ոչ բոլոր թեմաների վերաբերյալ չափորոշիչում կա նկարագրված պահանջը:
  • Շատ պահանջներ ընդհանրացված են, որտեղից դժվար է հասկանալ, թե ինչ է անկնկալվում ուսուցչից սովորեցնել աշակերտին:
  • Դասագրքերում կան թեմաներ, որոնց մասին չափորոշիչային ոչ մի պահանջ չկա, սակայն երբ համեմատում ես շտեմարանի հետ, պարզվում է, որ այդ թեմաներից դրված են բազմաթիվ առաջադրանքներ:
  • Չափորոշչի առաջին մակարդակում դրված են պահանջներ՝օրինակ վերլուծել Տիգրան Մեծի արտաքին քաղաքականությունը, որը կատարելու դեպքում աշակերտը ըստ գնահատման մեթոդաբանության պետք է ստանա առնվազն 8 կամ 9-ը,սակայն դա դրված է Ա մակարդակի պահանջի մեջ:
  • Դասագրքում կան թեմաներ, որոնք չկան ծրագրում:


No comments:

Post a Comment